Everybody's changing and I don't feel the same.

Jag är lyckligast på denna planeten.

Madde Jardby, du gör mig till den jag är !!
Utan dig, jag vore inget, du är den som jag älskar av hela mitt hjärta, min allrabästavän, som jag skulle ge livet för, du gör allt för mig, och jag gör allt för dig.

Min Madde, som fixar allt för mig.

Utan Madde, skulle inte jag kunna åka upp till Täby och träffa Klara, Jeff, Jane, Melissa, Sara, Sandra och alla dom andra. Utan Madde skulle jag vara kvar här nere, medans Madde, Fisan, Linda och deras familj åker upp till Täby.

Utan Madde, skulle jag inte ha något värt att leva för i mitt liv, jag skulle inte åka upp till Göteborg och Täby, jag skulle inte ha någon att skratta med, gråta med, sakna fast det bara är en dag tills man ses igen, flumma med i telefonen, ringa när som, känna att det är du och jag, föralltid.

Madde, om du läser detta, ska du veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, tänker aldrig lämna dig älsklings fru !! <3






// din olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0