Jägersro Galopp

Ni får ett litet smakprov på dagens bilder från underbara Jägers.


Asså... SÅÅÅÅ charmig är Mister X, med otroligt söta Melissa på ryggen ;)

Men Tammy då, så här kommer du ingen vart? Tammy ( Timmie ) rids och tävlas av världens bästa vän, Madde Jardby, och ägs av Camilla ^^

Söta Thoosey med min finfina Sara <3

Såååå sööööttaaa <3

Vinnarna i kat. C , Linda och Ville ( Mervillelux , eller nått sånt ) <3

Duktiga och söööta Melissa, och hennes tokstolle EG Bernouilli <3

Elin och River, och Emma och ??? xd <3

Såklart vinst för Elin :D <3

Fisan och Tingan, oslagbara är dom !! <3

Lycka till på skandinaviska bästevän !! Ni kommer VINNA <3


Snart får ni en startlista till Täby Stall och Fodersprint, och även det Skandinaviska Mästerskapet .
Självklart åker jag dit med Madde, om inte GÅR jag dit, inget kommer få mig att missa det !!!

Maaadddäää <3


// Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0