Love till dig.

Elin, massamassamassa styrkekramar till dig !!!
Jag vet att ni klarar det, tankarna hos dig och Fredrika all the time !!
Du är stark, oslagbar, bäst och lätt den roligaste jag vet !!!
Du har något, vet inte vad det är, men man ler så fort man hör din röst eller ser dig och dina (Y)
Diskmedel, du är bäst!!
Du har alltid fått MIG på bra humör, stöttat, fått mig att skratta, blivit sur på mig så jag fått ångest haha, allt för att jag ska må bra !!!

Vill ge tillbaka det du gjort för mig, tack vare dig finns jag här, nu, idag, och jag kommer finnas !!
Jag sviker inte dig Trollet,
och snälla, du vet vad jag har sagt och kommer säga : gör inget dumt.
Världen klarar sig inte utan dig !!
Världens bästa diskmedelstroll , vars namn är Yes, och som är bäst i hela världen !!!


Elin och fina Padde <3

STYRKEKRAMAR // Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0